سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سناتور مد

?

اکسسوری مناسب فصل بهار کدام است؟

در حالی که تغییر فصل باعث ایجاد تغییرات اساسی کمد لباس می شود اما ما اغلب لوازم جانبی را فراموش می کنیم که بیشتر اوقات  برای جمع آوری تک تک قطعات یک لباس در یک سمفونی هماهنگ کار می کنند.

هنگامی که فصل جدید از راه می رسد، افراد لباس های فصل قبل را جمع می کنند و لباس فصل جدید را جایگزین آن ها می کنند. با فرارسیدن فصل بهار جای خالی اکسسوری مشهود می شود. بهتر است در فصل بهار از اکسسوری های مناسب این فصل استفاده کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. اکسسوری های مناسب فصل بهار می توانند هارمونی جالبی را با لباس ها ایجاد کنند.

بهار فصل استفاده از رنگ های پاستلی و روشن است چون این فصل، فصل رنگ هاست،  برای لباس و اکسسوری هایتان رنگ ها و طرح های شاد خارج از چهارچوب و قاعده خاصی انتخاب کنید. در واقع وقتی گل ها شکوفا می شوند و خورشید شروع به درخشیدن می کند، زمان مناسب برای لذت بردن از هوا و بیرون کشیدن سبک های مورد علاقه شماست.

اکسسوری مناسب فصل بهار?

در اینجا برای یادآوری احساس شگفت انگیز موفقیت در تهیه یک گروه کامل بهاری، ما روندها و قطعاتی را که برای همراهی کمد لباس خود در ماه زیبای این فصل های نیاز دارید، خواهیم داشت. در ادامه شما را با برخی از اکسسوری های مناسب فصل بهار آشنا می کنیم تا بتوانید استایل جذاب تری داشته باشید.

اکسسوری هایی که برای فصل بهار مناسب هستند

1- عینک آفتابی مدل گربه ای

برای داشتن استایلی جذاب می توانید از عینک های آفتابی با رنگ ملایم و روشن استفاده کنید. وجود عینک آفتابی استایل شما را جذاب تر می کند.

در انتخاب اکسسوری برای فصل زیبای بهار، محافظه کاری را کنار بگذارید و هر نوع عینک با هر مدلی را که می پسندید را به کار ببرید.

2- گردنبند هایی که چند لایه هستند

وجود گردنبند هایی که دارای ظرافت بالایی هستند اما چند لایه می باشند سبب زیباترشدن استایل بهاری می شوند. توجه داشته باشید که رنگ این گردنبندها متناسب با رنگ لباستان باشد و از اجزای بهاری تشکیل شده باشد مانند صدف، گل خشک و … .

اما زیورالات مناسب این فصل بهتر است از طلا باشند  و یا بدلیجاتی را انتخاب کنید که طلایی رنگ هستند، حتما می پرسید چرا؟ اگر نگاهی به طبیعت اطرافتان بیندازید، رنگ غالب برای گل هایی که تازه باز شده اند زرد رنگ است، خورسید نیز در بهار بعد از فصل سرد زمستان، تلالو بیشتری دارد و اینگونه می توانید در کنار گلبرگ های زرد و اشعه طلایی خورشید، درخشش بیشتری داشته باشید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

اکسسوری مناسب فصل بهار

?