سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سناتور مد

?

در حالی که وضعیت همه جهان به طور مشترک با همه گیری ویروس منحوس کرونا به یک استراحت طولانی مدت رفته است، با این وجود مد به همه ما فهماند که هرگز تایم خواب ندارد و حتی اگر همه در خانه را بسته و نشته ایم در حال رشد است، مد در حال رشد و ارتقا است.

آغاز  فصل بهار فرصتی برای بازی با جزئیات استایل و سبک کردن احساس است. از مهره ها، دکمه ها، پرچ ها و سنگ ها برای تزئین ظاهر استفاده می شود و بر خلاف فصول این فصل استفاده از اکسسوری ها و لوازم زینتی ریز و درشت به عنوان روشی برای تزیین ظاهر است تا ساخت کل جلوه. نکته اصلی استفاده از لوازم جانبی مخصوص برش خورده یا طراحی شده مانند دکمه های شیشه مروارید است.

بدلیجات ترند 1400?

که در نمایش شانل روی چند قطعه قرار داده شده یا مهره های مخلوط و تطبیق برای تزئین قسمت خاصی از لباس. این گرایشی است که به سمت مصرف کننده ای می رود که به دنبال قطعات خاصی برای اضافه کردن به کمد لباس خود به عنوان راهی برای به روزرسانی لباس های ساده می رود.

در کل ما در هر فصلی منتظریم ببینیم که کت و شلوار، کت و دامن، مانتو، شال و روسریری، کیف و کفش، اکسسوری و …  زنانه چگونه تفسیر و تغییر خواهد کرد و این بخشی از کمد لباس زنانه است که به طور مداوم به روز می شود و در طول سال ها تحولات مختلفی را تجربه می کند و برای این فصل دوباره به راحتی و سادگی روی می آورد و بدون شک برای بهار و تابستان 1400 همه چیز  به کلام زیبایی در مورد سادگی و سهولت است، باز می گردد.

در این میان بدلیجات یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم هاست که در سنین مختلف از آن ها استفاده می کنند، درواقع این روزها اغلب خانم ها بدون جواهرات و بدلیجات در هیچ مراسمی ظاهر نمی شوند، بدون شک این امر دلیل قانع کننده ای دارد! بله این زیورآلات هستند که حتی اگر خیلی ریز و ظریف نیز باشند، به استایل و لباس جان می دهند و استفاده از بدلیجات ترند جلوه، جذابیت، اعتماد به نفس و احساس زیبایی زیادی برای خانم ها پدید می آورد و آنها اصولا لباس های خود را با بدلیجات مختلف ست می کنند،

استفاده از جواهرات و بدلیجات به زنان نقطه خاصی از دنیا منحصر نمی شود و در همه جای دنیا، زنان با فرهنگ، دین و سبک زندگی از طیف وسیعی از زیورآلات استفاده می کنند، در واقع زیورآلات با توجه به سبک و مدلی که دارند گویای زوایای شخصیتی افراد هستند. در ادامه شما را با برخی از بدلیجات های ترند سال 1400 آشنا می کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات ترند سال 1400

?